Over ons

Anja van Berckel

Anja als eigenaar van BerckelMarCom, past breincommunicatie toe en wil graag bij gedragsverandering mensen, iets laten denken, voelen en doen zodat het juiste gebied in de hersenen wordt geactiveerd waardoor mensen zich bewegen in de richting die we voor ogen hebben.  Ze gelooft in samen werken met andere ondernemers. Kijken wat past bij de vraag en daar de beste mensen bij vinden.

Zo kunnen we alles aan: van individuele vraagstukken tot middelgrote projecten kun je voor bij ons terecht.

Groen en natuurbeheer Laarman Groen Adviesbureau en Interim Management en dan vooral Carin Laarman is een expert in
Projectleiding voor inrichting en beheer van groen- en speelvoorzieningen, waterbeheer en inrichting landelijk gebied. Burgerparticipatie van “buiten naar binnen”

Neuromarketing   Neuromarktingbureau Braynz en dan vooral Sergio Romijn  beantwoordt al je neuromarketingvragen via de nieuwste onderzoekstechnieken uit de hersenwetenschap. Veel effectiever dan traditioneel marktonderzoek. Waarom? Zij inventariseren geen meningen; maar voorspellen daadwerkelijk menselijkgedrag!

Online-offline ontwerp Mediabureau Kekmedia en dan vooral Jean Kuit, hij is supercreatief en is online en offline grafisch ontwerper die beeld geeft bij je eigen strategie of organisatie.

Breincommunicatie  en dan vooral Anja van Berckel, weet steeds meer over breincommunicatie en wil graag mensen, bij gedragsverandering, iets laten denken, voelen en doen zodat we het juiste gebied in de hersenen activeren waardoor mensen zich bewegen in de richting die we voor ogen hebben.

Zij heeft ruim 19 jaar werkervaring in de commerciële sector  zoals het beheer van zeer grote winkelcentra en bij overheidsgerelateerde organisaties, openbaar bestuurswerk, media en recreatie, waterschapsbestuur en natuurbeheer organisaties.

Deze werkervaring komt nu goed van pas bij het uitdenken en begeleiden van communicatievraagstukken.
Ze heeft een NIMA-B Interne en Corporate communicatie opleiding en een postbachelor Neuromarketing en gedragsbeínvloeding met goed gevolg afgerond. Deze kennis en kunde combineert met haar kennis van Factor-C Omgevingsbewust werken. De communicatieaanpak Factor-c is dan een integraal onderdeel van het beleids- of projectvoorstel (en daarmee ook van de besluitvorming).

Kortom;  wij hebben expertise op het gebied van de aanstaande omgevingswet, groenadvies en gebiedsontwikkeling, inwonersparticipatie en de commerciele sector.